بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

دلم کمی...

دلـــــم کـَــمی خـــُـــدا میخواهــد ...

کـَــمـی سکـــوتـــ ...

کـَــمـی اَشکـــ ...

کـَــمـی بــُهتـــ ...                

کـَــمـی آغــوش ‌ ِآسمــــانی ...

کـَــمـی دور شدن از این جــنس ِ آدم ...

قرار نیست...

قـــرار نیستـــــ

مــن طــوری زندگــی کنــم که دنیــــا دوستــــ داره ...

خبـــ طبعــا قـــرار هم نیستـــــ

دنیــــا همونطوری بچرخــه که مــن دوستــــ دارم ...

گاهی وقتا چیزی نگفتن بهتر از گفتن هرچیزی موثره...

گاهـــی وقتـــا باید سکـــوت کرد...

گاهـــی وقتـــا چیزی نگفتن بهتر از گفتن هر چیزی موثره!

امروز اومدم برا سکـــوت کردن...

یک بار هم که شده سکـــوت می کنیم...

برای گفتن تمــوم ناگفته هامــــون...

سکــــ ـــ ـــوت!!!

لطـــ ــــ ـــفا.........................

روز مادر مبارک...

مــــــــادر یعنی...
م:
مهربانی و محبتی که شبانه روز به من می کند...
آ:
آرامشی که هنگام سختی زندگی به من می دهد...
د:
دوست داشتن را با تمام وجود به من می آموزد...
ر:
راه و رسم درست زندگی کردن را به من یاد می دهد...

مامان جونم روزت مبارک

مـــــــــادر

ای لطیف ترین گل بوستان هستی...

تو شگفتی خلقتی...

تو لبریز عظمتی...

تو را دوست دارم و می ستایمت...

دست بر دعا بر میدارم واز خدای یگانه برایت برکت، رحمت و عزت می طلبم...

مادرم دوستت دارم...

سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س)

سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثرقرآن،

همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد...

دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم...

دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم،
آهــــــــای جماعت…
میشود کمکم کنید!
شما دقیقـــــــا چه رنگــــی هستید؟؟؟!!

 

چند خط درهم و مبهم...

گاهــــی ...

دلت میشود همانند دیواری سفیـد،

در دستــان کودکـــی خودکــار به دست ...

که تنهــــا چند خط درهم و مبهم میکشد و البتــه عمیــق !!!