بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

روز مادر مبارک...

مــــــــادر یعنی...
م:
مهربانی و محبتی که شبانه روز به من می کند...
آ:
آرامشی که هنگام سختی زندگی به من می دهد...
د:
دوست داشتن را با تمام وجود به من می آموزد...
ر:
راه و رسم درست زندگی کردن را به من یاد می دهد...

مامان جونم روزت مبارک

مـــــــــادر

ای لطیف ترین گل بوستان هستی...

تو شگفتی خلقتی...

تو لبریز عظمتی...

تو را دوست دارم و می ستایمت...

دست بر دعا بر میدارم واز خدای یگانه برایت برکت، رحمت و عزت می طلبم...

مادرم دوستت دارم...

سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س)

سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثرقرآن،

همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد...

نظرات 4 + ارسال نظر
او یکی هانیه(هانیه جون) چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 08:36

سرم را نه ظلم می تواند خم کند ،
نه مرگ ،
نه ترس ،
سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم می شود مادرم ؛


از اعماق وجودم اعتقاد دارم که هر روز، روز توست ...

مامانی خیلی خیلی دوست دارم

ممنون خانمی خوشگل بود

نظرت فوق العاده بود عزیزدلم...
مرســــــــی

✿◕ ‿ ◕ لیـــــــلی چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 12:37 http://samtezendegi.blogsky.com

مادر یعنی=عشق

مادر یعنی=زندگی

مادر یعنی=تلاطم امواج خروشان زندگی

مادر یعنی=نوازش

مادر یعنی=شمع

مادر یعنی=سکوت

مادر یعنی=پروانه

مادر یعنی=…


مامان جونم دوست دارم روزت مبارک...

عاااااااالی بود عزیزم...
ممنون..

سیماجونت پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 10:12

زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است

زیباترین خطاب “مادر جان” است

“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .

مرسی از پست خیلــــــــــــــــــــــی قشنگت.

خواهش میشه...
نظر خودتم قشنگ بود خانومی...

هانیه چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 07:10

مادر زیباترین واژه ی افرینش............

واقعــــــــــا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد