بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

به بهانه ی تولدی دوباره در پاییز...

 امــروز آغازیسـت بر یکـــ پــایــان دیگــــر...

امــروز تولــدی دیگــر از چندیــن تولــد دیگــــرم هسـت...

 

شناسنامم میگه که بیست و دومین پاییز از زندگیمم گذشت...今日の新着です(^◇^)┛ 12月5日 のデコメ絵文字

و همین طور یکسال دیگه از جوونی...記号 のデコメ絵文字

وقتی روز تولدم میشه درکنار خوشحالی یه حس دلگیر بودن هم دارم...!

نمیدونم چرا ولی...

شاید به خاطر لحظاتی بوده که از دستشون دادم...

شاید به خاطر بزرگ تر شدن و زیادشدن دغدغه هاست...

شاید واسه آینده ی نامعلومی که درپیش رو دارم...

شاید واسه آرزوهام...

شایدم.............

فقط امیدوارم آخر همه چیزی خوب باشه...

خدایا ازت میخوام که هیچ وقت بنده هاتو توی پستی و بلندی های زندگی تنها نذاری...


خلاصه اینکه:

 http://gazo.emoji7.jp/img/04j4m_472723/%E3%82%B7%E3%83%B3%E3%83%97%E3%83%AB_m.GIFتولــ ـــــدم مبــ ـــارکــ ــــــ 白黒 デコメ絵文字http://gazo.emoji7.jp/img/04j4m_472723/%E3%82%B7%E3%83%B3%E3%83%97%E3%83%AB_m.GIF

نظرات 2 + ارسال نظر
mahyar جمعه 30 آبان 1393 ساعت 18:51 http://www.shabederaz.blogsky.com

سلام دیدم اومدید و بدون نظر رفتید نه اینکه بهم بر بخوره ها نه واسه این ناراحتم که طلب ی نداشتم که ارزش نظز داشته باشه

شبیه همیم خیلی پست بالاتونو خوندم چقد بهش اعتقاد داری من کم کم دارم از دستش میدم چون ازمایشام سخت بوده من نابود شدم
میدونم شاید کف ارزوهای من سقف ارزوی محال کسی باشه اما ولش کن...

تولدت مبارک نمیدونم کجایی وگرنه با کادو میومدم تولد باید ی فرقی داشته باشه دیگه

قزار فکر کنم کادو چی بهت بدم
من دوباره میام اما با کادو

سلام
من اگه از یه وبلاگی دیدن میکنم اصولا نظر نمیذارم.
پس فکر میکنم دلخوری شما بی مورد باشه...

تو زندگی هرکسی سختی وجود داره و هرکسی به یه نحوی آزمایش میشه. این طبیعیه که آدم گاهی وقتا کم میاره ولی باید درنهایت به خدا توکل کرد...
من خودم به این ضرب المثل معتقدم که
"خدا گر ز حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری"
پس همیشه باید به خدا امیدوار بود...
امیدوارم مشکل شما هم حل بشه....

بابت تبریک هم ممنون.
راستی خوب نیس انقدر سریع با یکی پسرخاله بشینا...!

mahyar دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 03:04 http://www.shabederaz.blogsky.com

سلام
دوباره برگشتم در مورد مطلب اخرتون پسر خاله

من بخاطر شغلم بخاطر طرز فکرم بخاطر انسان بودنم همیشه دوست دارم دل همه ادما رو شاد کنم به پسر خاله شدنم ربط نداره مگه کسی به شخصی کادو بده فامیل میشه ادم خلق شده واسه خوبی کردن و خوشحالی

من یاد گرفتم به خوبی کردن هر روز که از خواب بلد میشم به این فکر میکنم که دیروز چند نفر رو خوشحال کردم امروز بیشترش کنم

برداشت افراد و از خودم ازاد میزارم

نقدتون ومیپذیرم اما قبول نمیکنم

انسان بودنو واسم تعریف کن اگه با تعریف من تضاد داشت

10 ساله بلاگ نویسی میکنم تا حالا یادم نمیاد دل کسی و شکسته باشم مگه اینکه خودشون خواسته باشن

تا حالا واسه خودم تولد نگرفتم اما داشتم حساب میکردم تقریبا برای 1009 نفر تولد گرفتم شما 1010 نفر بودید

سلام
بله وظیفه ی هر انسانی اینه که درطول عمرش بتونه آدم خوبی باشه و باعث خوشحالی دیگران بشه...
آدم باید همیشه موقعیت خودش رو با طرف مقابل بسنجه بعد...
نه اینکه به هر غریبه ای که نمیشناسه ابراز احساسات کنه و پیش خودش بگه وظیفه ی من شاد کردن بقیه هست!
که اگه اینطور باشه درنظر بگیرید جامعه دچار چه آشفته بازاری میشه...!

البته همه ی اینها هم برمیگرده به طرز تفکری که هرکس داره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد