بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

گاهی وقت ها...

گاهـ ـــی ﻭﻗﺘـــــﻬﺎ...

ﭼـﻪ ﺳــــﺎﺩﻩ ﻋﺮﻭسـ ـــﮏ ﻣﯿﺸﻮﯾﻢ...

ﻧﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﯿﺰﻧﯿﻢ!

ﻧﻪ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ!

ﻓﻘﻂ ﺳﮑـ ـــﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﮐﺴــﯽ ﻧﺪﺍﻧﺪ ﺩﺭ ﺩﻟﻤـ‌ ــــﺎﻥ چـه ﻣﯿﮕـﺬﺭﺩ...!

با تو و بی تو...

خـــدای مهربانـــم...

با تو بهترین ها را تجربه کردم، بی تو بدترین ها را...

با تو شیرین ترین لحظه هایم را نقاشی کردم، بی تو تلخ ترین ها را...

من با تو دنیایم را زندگی کردم و بی تو جهنم را...

دوستت دارم...

عادت...

عادت کنیم که عادت نکنیم...
که اگه عادت کنیم،
دیگه نمی تونیم عادت نکنیم!

فرد هستند یا زوج...

...بعضــ ـــی آدم هــــ ــــا مثل جُمعــــــه می‌ ماننــــــد

معلــــــــوم نمی‌کننــــد،

“فــــــرد” هستنـــــد یا ” زوج...

پــ ــر از ابـهـامنـــ ـــد...

عید فطر مبارک...

عیـــــد سعیـــد فطـــــــر...

عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس...

بر میهمانان حضرت حق مبارک باد...

خدایــــــــا

خروج از ماه مبارک رمضان را برای ما مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده...

آمین...

همیشه دعا کنید که...

همیشه دعـــــا کنید...

چشمانــی داشته باشید که
بهترین ها را در آدم ها ببیند...

قلبـــی که

خطاکار ترین ها را ببخشد...

ذهنـــی که        

بدیها را فراموش کند...

و روحـــی که

هیچگاه، ایمانش به خدا را از دست ندهد...

تو راه را میبینی و من تو را...

خدایـــا...

راهــی نمیبینم!

آینــده پنهــان است، امــا مهـــم نیست...

همیــن کافیست که تـــو راه را میبینی و مــن تـــو را...

شب قدر...

 شب قــــدر...

شب شناخت قدر خویش،

شب نیایش و شب بارش چشم های خاکیان،

شبی که باید قدر خویش را بشناسی، تقدیر خویش را رقم بزنی

و خویشتنِ جدید را با قلم توبه و جوهر اشک ترسیم کنی...

 

در این روزها و شبهای مقدس نیم نگاهی را محتاجم

که دوستی به پهنای قلب مهربانش به سوی کلبه ی ویرانه ی دل من بیندازد...

پس...

التمــــــاس دعـــــــا در لحظات قشنگ خلوتتان...

اللهم عجل لولیک الفرج...

بلندترین ارتفاع برای سقوط ، افتادن ازنگاه مهدی فاطمه است؛

نگاه پر محبتش را هرلحظه برایتان آرزومندم....

...اللهم عجل لولیک الفرج...