بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

تاسوعا و عاشورای حسینی...

چه کوتاه است فاصله ی میان بالا رفتن دست علی(ع) و بالا رفتن سر حسین(ع)...

فاصله ای از ظهر غدیر تا ظهر عاشورا...

حادثه عاشورا کمر تاریخ راشکست و      

ماندگارترین باور را بر پهنه زمان نگاشت...

فرارسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی رو

به همه ی دوستان، تسلیت عرض میکنم...

نظرات 4 + ارسال نظر
mahyar یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 16:38 http://www.shabederaz.blogsky.com

وقتی علی را باور نکنی معلوم است حسین برایت دشمن میشود

منم به شما تسلیت میگم شما هم ماراو تو این شبا دعا کن اخ چه برگای قشنگی میریزه شهادت امام حسن هم تو پاییز بوده 21 مهر جالبه نه واسه همینه پاییز غم سنگینی داره

فک کنم کار خوبی انجام دادم که امروز باید با شما و وبلاگتون اشنا بشم دانشجوی برق فیض کاشانی


موفق باشی راستی یه شعر یادمه که باید بخونم ایشالا بعد این ایام با چن تا نظر عالی میام من لینکت کردم و دارمت

دور تا دورم ابرمشکوکی است

جبهه های هوای تنهایی

فصل فصلم هجوم آبان هاست

تف به جغرافیای تنهایی

شاید ولی همیشه هم پاییز غمگین نیست که البته اون هم بستگی به دید ما داره...

mahyar یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 16:52 http://www.shabederaz.blogsky.com

دیدم زیاد پست نمیزارید
دلم تنگ میشم اگه اینجوری باشه بنویسید حتی ی کلمه

من هستم که بخونم

ممنون شما لطف دارید ولی اگه گاهی مطلبی توی وبلاگ گذاشته میشه واسه دل خودمه و اصلا کاری هم به تعداد بازدیدکننده و افزایش نظرات ندارم...
مینویسم تا بعضی چیزا فراموش نشه که البته سعی کردم خیلی کمترش کنم تا بیشتر توی ذهنم بمونه...

mahyar یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 17:13 http://www.shabederaz.blogsky.com

سلام الان دوباره که به بلاگت نگاه کردم دیدم قالبت برگ زرد عالیه نه عالی نیست محشره فوق العاده است
تو هر مطلبی که مینویسی ی عکس مرتبط میزاری که این فوق العاده میکنه کارتو داستان های زیبایی داری بعضیهاش واسه خانوم نظر اهاری بود اما فک کنم خودتم مینویسی

اصن نمیتونم دل بکنم از بلاگت

تشکر بابت توجهتون.

mahyar دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 17:29 http://www.shabederaz.blogsky.com

ممنون که پاسخ دادید

به قول سیروان اهای بارون پائیزی کی گفته تو غم انگیزی

من اردی بهشتی ام اما عاشق پاییز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد