بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

روز مادر مبارک...

گرامیداشت روز مادر...

گرامیداشت فرشته ای آسمانی است

که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است...

فقط و فقط یکی...

که هیچ جایگزینی ندارد...!

فرشتــه ی مهربــان زندگــی مــن روزت مبـــارک...


 سالروز میلاد ریحانه نبی حضرت فاطمه زهرا(س)،

سرور بانوان جهان،

عطای خداوند سبحان،

کوثر قرآن،

همتای امیرمومنان

و الگوی بی بدیل تمام جهانیان مبارک باد...

اللهم عجل لولیک الفرج...

این آخریـن ستــاره بخت است در زمیـن...

  آقـاى سبـزپــوش بهـــاری بیــــا ببیـن...

مرهـم نمانـده است و مداوا نمی‏شود،

احساسـ ــ هاى زخمــى و دلــ ـــ هـاى آهنیـن...!

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع)...

یا علی ابن موسی الرضا...

همراه با کبوتران حرمت،

دلمان را به دور بارگاه تو پر می دهیم تا با زمزمه ی ملائک همراه شویم...

در حرم نورانی امام رضا(ع)،

نائب الزیاره و دعاگوی همه ی شما دوستان هستم...

خاطرات...

زندگــی یعنـی یکــــ نگـــاه ســاده...

تنهــــا چنـد خاطـ ــره

و تنهــــا چنـد لحظـ ـــه...

زندگــی یعنـی همیــن...

نگاهـ ـی به چنـد عکـ ــس ســــاده...

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

ای بهاری ترین بهار...

خدای من!

ای بهاری ترین سعادت من...

من بهاری بودن را از تو می خواهم...!

نفس بهاری خود را با باران مهربانیت بر من که گرفتار تاراج زمستان سرگردانی شده ام، نثار کن

تا جوانه ی سبز رویش در من بشکفد...

شاخه های شادمانی را در من پر شکوفه کن

تا میوه های سرزندگی و طراوت در من ساخته بشود...

کمکم کن تا غبار بی هدفی را از تنگ بلورین قلبم پاک کنم،

تا در شفافی آن چهره ی مهربان تو را ببینم...

ای خدای مهربان من!

امید آرمیدن در بهشت مهربانیت را از من دریغ نکن...

نگاه گرم تو کافیست تا آدم برفی بی انگیزگی در من آب بشود و دشت وجودم، بهاری گردد...

ای بهاری ترین بهار! مرا چون خود، بهاری کن...