بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم...

دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم،
آهــــــــای جماعت…
میشود کمکم کنید!
شما دقیقـــــــا چه رنگــــی هستید؟؟؟!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
هانیه دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 15:52

نعره ی هیچ شیری خانه ی چوبی را خراب نمی کند؛ من از سکوت موریانه ها می ترسم ...!

مرسی گلم...

خواهش...
ممنون از نظر قشنگت خانومی...

✿◕ ‿ ◕ لیـــــــلی دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 18:39 http://samtezendegi.blogsky.com

ســــخــت است یـــــکـرنگ مـــاندن در دنـــیـایـى کـــه مـــردمش بــــراى پـــــر رنـــگ شـــدن ، حاضـــرند هـــزار رنـــگ شـــونــد...

خیلی ناز بود ابجی جونم

واقعـــــــــا...

قابل شما رو نداشت عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد