بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

گاهی وقتا چیزی نگفتن بهتر از گفتن هرچیزی موثره...

گاهـــی وقتـــا باید سکـــوت کرد...

گاهـــی وقتـــا چیزی نگفتن بهتر از گفتن هر چیزی موثره!

امروز اومدم برا سکـــوت کردن...

یک بار هم که شده سکـــوت می کنیم...

برای گفتن تمــوم ناگفته هامــــون...

سکــــ ـــ ـــوت!!!

لطـــ ــــ ـــفا.........................

نظرات 9 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 18:06 http://pelak1136.blogsky.com/

سلام مطالبت قشنگ وجالب است

✿◕ ‿ ◕ لیـــــــلی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 21:37 http://samtezendegi.blogsky.com

وقتی می توانی با سکوت حرف بزنی؛

به پایه های لغزانِ واژه تکیه نکن؛

خیلی وقت ها سکوت برابر با طلاست ...

من از چَشمانِ خود، آموختم رسمِ محبّت را؛

که هر عضوی به درد آید، به جایش دیده می گِریَد ...


ممنون جیجلم پستت عالی بود...

برای گفتن تمــوم ناگفته هامــــون...

سکــــ ـــ ـــوت!!!

لطـــ ــــ ـــفا... خیلی دوسش داشتم.

خواهش گلم...

"وقتی می توانی با سکوت حرف بزنی؛ به پایه های لغزانِ واژه تکیه نکن؛"
خیلی قشنگ بود.
گاهی اوقات تاثیر یه سکــــوت از هزارتا حرف بیشتره...

banooye sorkh... شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 01:59

دل عجب موجود سخت جانیست!
هزار بار میمیرد، تنگ میشود، میشکند، میسوزد!
ولی بازهم میتپد برای ...!!!


زیباس

اون یکی هانیه(هانیه جون) شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 13:59

مثل کبریت کشیدن در باد، زندگی دشوار است

من خلاف جهت آب شنا کردن را،

مثل یک معجزه باور دارم

آخرین دانه‌ی کبریتم را میکشم در این باد

هرچه بادا باد...

خیلی قشنگ بود مرسی.

خواهش میشه عزیزم...

سیما جونت شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 14:13

سکوت می کنیم....

به یاد تمام "دوستت دارم" هایی که در گلو ماند !

سکوت می کنیم...

به احترام تمام خاطراتی که درودیوار زندگی را آذین بسته اند !

سکوت می کنیم...

برای لحظه ای بیشتر باهم بودنمان . . . .

و سکوت انگار سخت ترین کار ِ دنیاست !

سکوت می کنیم !

آخ !

دیدی چه شد ؟

من با همین کلمات سکوتم را شکستم....

مرسی خیلی قشنگ بود.

بگذآر سُ _ ک _ و _ تـ قآنون زندگی مَن بآشد...
وَقتی وآژِه هآ دَرد رآ نِمی فَهمند....
سکوتـــــــــــــ ...
و دیگر هیچ نمی گویم ...!
که این بزرگترین اعتراض دل من استـــــــــ ـ
سکوت را دوستـــــــــ دارم
به خاطر ابهت بی پایانشـــــــ .....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خواهش میشه خانومی...
نظر خودتم فوق العاده بود...

elgha شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 18:26 http://www.varagh-pare.blogsky.com

وقتی دلت گرفت سکوت کن...این روزا هیچکی معنای دلتنگی رو نمیفهمه...
سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی داری
به وبلاگم سر بزن

سلام
ممنون...

هانیه چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 07:09

این روزهـــا

بغـــــض دارمــ ...

گریــــه دارم

آهــــــــــــــــــــ دارم !!!

تــــــــــــا دلت بخواهد ...


بازیگـــر خوبـــی شده ام

می خنـــدم

حتی خودم هم بـــاورم میشود

که من خوبم ...

خوبــــ ـــ ـــ ــه خـــــــــوب ..

ریحانه ی باغ دلم پستت زیبا بود...

خواهش میشه هانیه جونم...

حالا هرچی میخوای مسخرم کن!
ولی آهنگی که گذاشتمو خعــــلی دوس دارم...

مهندس نسرین چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 14:27 http://daneshjo-x.blogfa.com/

سلام..
سکوت رساترین فریاد یک زن است...
مهندس به وبلاگ ما هم سر بزنین خوشحال میشیم..

سلام
چشم مهندس...

مهرناز پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 11:44 http://mehrnice69.blogfa.com

سکوت خطرناک تر از "حرف هاى نیش دار" است !

بدون شک کسى که "سکوت" میکند ،

روزى حرفایش را سرنوشت به شما خواهد گفت …

سلام وبلاگ قشنگی داری پست قشنگی هم بود.

سلام عزیزم
ممنون؛ نظر لطفته...
راستی نظرتم خیلی قشنگ بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد