بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

دنیا پر از هیاهوست...

خدایــــــا...

دنیا پر از هیاهوست!

می ترسم بین این همه صدا، گم بشوم...

هزاران رنگ! هزاران حرف! هزاران چشم...

از کدام راه باید بروم؟!

نکند بیراهه بروم و از کاروان جا بمانم؟

نکند یادم برود که میان این همه رنگ، فقط باید رنگ یکرنگی را بخواهم...

خدایا!

نمی خواهم همه ی کارهای دنیا را بیاموزم!

نمی خواهم چون طفلان، سرگرم هزار بازیچه باشم...

می خواهم بزرگ بشوم...

می خواهم فقط " عاشق بودن " را بیاموزم...

فقط " مهر ورزیدن " را یاد بگیرم...

فقط " آدم بودن " را تجربه کنم...

رویای آسمانی من، آسمانی شدن است...

همان آسمانی شدنی که مرا از عمق ذلت به عرش کبریایی تو بالا می کشاند...

باید دل زمینی و خاکیم را با ضربان نگاه تو هماهنگ کنم...

باید فقط در هوای پاک تو نفس بکشم...

باید فقط عظمتت را در نی نی چشمانم مرور کنم...

باید میان این همه رایحه، فقط بوی احساس تو را استنشاق کنم...

همه جا بوی تو را گرفته...

بوی میهمانی مهتاب...

بوی نفس های خیس باران...

بوی پروانه و گل...

بوی عشق...

بوی عاشق بودن...

بوی عاشق ماندن...

فقط با بوی تو دلم آرام می گیرد و یادم می ماند که خواست تو همیشه غالب و پیروز بر همه چیز است...

و قدرت تو بزرگتر از همه ی قدرتهای عالم...

خدایا تویی که دلم را آرام می کنی...

دنیا، دنیای هیاهوست...

از پشت این همه هیاهو، باید آسمانی بشوم...

خدایا کمکم کن میان همه ی کارهای دنیا،

فقط آدم بودن را، عاشق بودن را و عاشق ماندن را بیاموزم...!

آمیــــــــن...

نظرات 3 + ارسال نظر

از هم اکنون به فکر تقویت رزومه خود باشید.
تبدیل پایان نامه به کتاب
تقویت رزومه (مصاحبه دکتری Ph.D)
چاپ کتاب دانشجویی (تالیفی/ ترجمه/ کار گروهی)
تیراژ محدود حتی 20 جلد با هزینه اندک بدلیل درنظر داشتن تنگناهای مالی دانشجویان
با کلیه ی مجوزهای قانونی از وزارت ارشاد، اداره شابک ISBN ، فیپا، کتابخانه ملی ایران و ...
با راهنمایی گام به گام 24 ساعته؛ از ارسال متن تا چاپ و تحویل کتاب (ویژه کتاب اولی ها)
بدون حضور مولف در تهران (ویژه شهرستانی ها)
ارسال متن با ایمیل / تحویل یک ماهه / ارسال کتب با پست
クラブ 科学的 と 研究 禎子

30٪ تخفیف برای کتاب اولی ها
5٪ تخفیف ویژه اهالی بلاگ اسکـای

*فریبا* سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 16:42 http://lahzeiibaham.blogfa.com

خیلی زیبا بود

آمین

قابل شما رو نداشت گلم...

shayan 04 چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 10:53 http://www.delshekaste04.blogfa.com/

سلام..خسته نباشید!قبول باشه روزه هاتون..من یه چتروم زدم تو وبم!برای بهتر شدن چتروم میشه کدشو بزاری وبتون؟محیط سالمیه!خودم ادمینم!شاید بچه های وبتون خوششون بیاد..منتظرم..فعلا............................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد