بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

حال دلمان...

خدایـــــــا ...

مـــا برای داشتن دست های تـــو ریسمـان نبسته ایـم !

دلـ ـ ـ ــ بستــه ایـم ...

همیـن کـه حـ ــال دلمــ ــان خـــوب باشد، برایمـان کافـی ست ...

نظرات 9 + ارسال نظر
هانیه سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 09:24

روی هر پله ای که باشی خدا یک پله بالا ترست نه به خاطر این که خداست به خاطر این که دست تورا بگیرد.


مرسی از نظرت عزیزم...

هانیه سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 09:25

خدایا با تمام کوچکی ام چیزی دارم که تو با آن عظمتت نداری و آن خدایی ست که من دارم و تو نداری.

مرسی ابجی جونم از اپ قشنگت...

قربان تو هانیه جونی...

*فریبا* سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 14:22 http://lahzeiibaham.blogfa.com

گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمی رسند شاید چون آرزوهایم بلندند …
ولی درخت سرسبز و شاداب صبرم می گوید :
امیدی هست چون خدایی هست … آری و چه زیبا نوشته بود !
همواره با خود تکرار میکنم امیدی هست ؛ چون خدایی هست …



مثل همیشه زیبابود عزیزم

نظر لطفته گلکم...

هانیه پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 18:50

ولنتاین تنها روز عشاق نیست،
بلکه گفتن به کسی ست که عاشقانه دوستش داریم....

و ل ن ت ا ی ن ت م ب ا ر ک



♥♡♥ روز عشق مبارک♥♡♥

مهم نیست ولنتاین یا سپندارمذگان!
هردو بهانه اند برای اینکه به تــــو بگویم
.
.
.
بی بهـــــــانه دوستت دارم...

هانیه پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 19:17

حالا هی بگن فارسی را پاس بدارید....
اخه اسمه گذاشتن؟
سپندارمذگان!!!
نوشتنشم سخته چه برسه به تلفظش....
مخصوصا برای کسی مثل من که خدای سوتیم تو حرفام

خخخخ
آره همون اسفندگانه(5 اسفند)
خب اونم روز عشق ایرانیاست...!
میدونی جالبیش اینه که ظهور این "سپندارمذگان" قبل از ولنتاین بوده!

هانیه پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 19:27

اشتب نکن 19 اسفنده.....
یادت باشه 19 اسفند...
19 اسفند همون روز عشق و سعادت ایرانیاس...

جیجری اون قدیم قدیما که وقتی اسم روزوماه یکی میشده همون روزو با اسم همون ماه نامگذاری میکردنو یه جشنی برگزار میکردن که سپندارمذگان هم همون 5 اسفنده!
نمیدونی آبانگان هم بوده!
حالا میخوای مام خودمون واسه 19 اسفند اسم میذاریم!
هانیه گان چطوره؟!

هانیه پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 19:46

ارهههههه دوش دارم....
البته اسم مهم نیس...جوایز نقدی مهمه...اگه اون باشه راضیم....

باش پس بریم بگیم تو تقویم ثبتش کنن!

eeeeee!!!!!!! خیـــلی زرنگ تشیف دارید!
اول شیرینی بعد...
حالا نقدیم نشد با یه بوس قانع باش دیگه آجی!

هانیه پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 19:58

من شیرینی رو میارم ولی اول کادو میگیرم....
شیرینی فقط به افراد با دست پر تعلق میگیرد!!!

البته تو فرق داری...خودتم میدونی....

من برم دیگه...بیش از این مزاحمت نباشم
بوس بوس بای


شرمنده مینمایی خواهر! شمام واسه ما یه دونه ای!

قربان تو، مراحمی گلکم...
بوس بووووووووس
بابای

fatemeh پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 20:35 http://FATEMEH76-TANHA.BLOGFA.COM

آرایش غلظیش با عطر خوشبویی که زده بود

باعث میشد توجه پسرا بهش جلب بشه

سوت و چشمک و تیکه و لبخند و ........

از پهلوی یه دانشگاهی داشت رد میشد

یه شهید گمنام آورده بودن .... !

با خودش گفت ....

معلوم نیست استخون سگه یا شغاله

به جای شهید دارن به ما قالب میکنن

شب یکی میاد تو خوابش و میگه :

من نه شگم نه شغالم .... همینم که به خاطر تو رفتم جنگیدم

وقتی عکس شهید رو میبینه میخواد سکته کنه

میگفت همین بود من تو خواب دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد