بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) مبارک...

میــلاد نبــی اکــرم(ص)، بهـــانه ی خلقـت

و قــرآن ناطــق، امام صــادق (ع)

بر همه ی دوستان تبریـک و تهنیـت بــاد...

نظرات 2 + ارسال نظر
هانیه یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 08:38

منم به نوبه ی خودم میلاد پیامبر اکرم و امام صادق ع رو به همه دوستان تبریک و تهنیت عرض میکنم...
امیدوارم بتونیم راه این بزرگواران رو با قرار دادن الگوی خودمون ادامه بدیم...
تا در قیامت انشاله شفاعت مون رو بکنن....

انشاالله...

هانیه چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 11:42

دختر بذار برگردی خونه بعد قالب عوض کن....
بذار خودم فردا تعطیل بشم نشونت میدم....


واسه تنوع گفتم، شاید عوضش کردم!
آخی یادم نبود شما هنوز یه امتحان دیگم دارید!
اونم محاسبااااااات!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد