بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

حکایت باران و چتر...

حکایـت غریبـ ــی است این حکایـت بــ ــاران و چتـ ـــر...

انگــــار که آدمـی را، حتی با بــــاران هم می­ آزمایند...!

راستــــی!

در جــــاده ی زندگــــی، بــــاران چقـدر تعییـن کننـده است؟!

بایـــد آهستـ ـــه تـر رفـت، تاملــ ــی بایـ‌ـــــد...

نظرات 7 + ارسال نظر
NAZANIN چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 17:29 http://FUN4WE.IR

سلام.خوفی؟؟؟؟
وبلاگت خیلی خوشکله،قالبت هم ساده اما قشنگه بهت تبریک میگم.
من یه سایت تفریحی دارم توش عکس فیلم جوک اس ام اس و... هست هم میتونی تو بخش نام نویسی عضو بشی و پست بزاری تا بقیه هم ببینن هم میتونی به عنوان منبع مطالب وبلاگت استفاده کنی.منتظرتم گلم

سلام
مرسی...
.
.

هانیه چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 18:33

بارون میاد نم نم
پشت خونه عمم
عمم عروسی داره
.....


گفتم یکم یاد بچگی کنیم

آخـــــــی...
یادش بخیـــــــر...

هانیه چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 18:34

در باران همه تندتر راه م ی روند...
تنها منم که ایستاده ام... و با چشمانم به تو فکر میکنم... 

به به چه نظر خوشملی

بهـــــــــله خعــــلی قشنگه...
ولی چه دست به کپی خوبی داریا!

فریبا پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 17:57

دلم قدم زدن میخواهد...
دریک وجبی پیاده رو...
یک قدم تا آسمان....
خیس ونمناک شدن با باران...
دلم آرامش با باران میخواهد...........

اوهوم...
مرسی عزیزم از نظرقشنگت...

✿◕ ‿ ◕ لیـــــلی پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 20:38 http://www.samtezendegi.blogsky.com

پنجره ی باران خورده ات را باز کن
چند سطر پس از باران
چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده
دلم برایت تنگ است...

خیلی قشنگ بود خانمی...

بوووووس بوووووس

فدای تو...
قابل شمارو نداشت...
بوس بوس

Fatemeh جمعه 15 آذر 1392 ساعت 21:09 http://GHOBARIAZKHATEREH.BLOGFA.COM

سلام...
زیبابود ریحانه جان..
خسته نباشی

سلام خانومی
خواهش میشه...

فاطمه دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 23:23 http://GHOBARIAZKHATEREH.BLOGFA.COM

سلام زیبابود...

بمنم سربزن

سلام
تشکر...
چشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد