بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

خدایا کمک کن تا...

خدایــــــا...

در این آشفتـــه بــــازار کمـک کن تــا...

دلــ ـــم بلــ ــــرزد به نگاهــ ــی که بیــــرزد...!

و ای کـــاش آن نگـــاه، نگـــاه تـــــــو باشــد...

نظرات 4 + ارسال نظر
هانیه یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 19:13

בر اتاقے ڪـﮧ بـﮧ انـבازه یڪ تنهاییستבل مـטּڪـﮧ بـﮧ انـבازه یڪ عشقستبـﮧ بهانـﮧ هاے ساבه פֿـوشبـפֿـتے פֿـوב مے نگرב ...

اپ فوق العاده زیبایی بود...

قابل شما رو نداشت آجی گلم...

فریبا دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 18:51

خعلی قشنگ بود عزیزم

چشات قشنگ دیدن گلکم...

Hassan M دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 19:34 http://feizctrl90.blogsky.com

شب که می شود خــدا روی قالی دلم
راه می رود؛ ذوق می کنم گریه می کنم
اشک من ستاره می شود
هر ستاره ای به سمت ماه می رود..

قسمتی از شعر عرفان نظرآهاری

مر30 بابت پست فوق العادتون

خواهش میکنم.
ممنون بابت نظرتون...

محمدرضا دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 22:04 http://mohammadreza-mahsa.blogfa.com/

اینم زیبا بود.....

ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد