بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

همان که هر لحظه با توست...

بوی خــدا می‌دهد پاییــز...

برگ‌های نارنجـی و خیابـان‌های خیسش...

تاب‌های خالـی پارک‌هایش...

چمن‌های به خواب رفته‌اش...

چای دم کشیـده‌ی غـروب‌های آبـــان...

همــــــه...

نقاشـی‌های خــدا هستند...

انگــار پای تمــام روزهـای پاییزی‌مــان را امضــا کرده و نوشتـــه:

همــــان که هــر لحظـــه با توست...

همین است که پاییــز سراسر بـوی خــدا می‌دهد...

نظرات 8 + ارسال نظر
a یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 12:57 http://didareashena.blogsky.com

پاییز وصله ی ناجور ترانه های من،

فصل نارو زدن ابرها،

وقت تزاحم باد با گریبان نجیب پنجره ست..

دوباره موسم توطئه ی احساس

و موعد لشکر کشی واژها به حریم تنهایی دفتر است..

چقدر هوای پاییز برای ریه های من سنگین است...

فریبا یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 14:58

خداییش واقعا فصل محشریه به نظرم خوشبخترین ادمای دنیا پاییزی هستن چون فصل قبل از زمستون به دنیا اومدن ابجی پیش پیش تولدت مبارک دخمر پاییزی

بهلـــــــــه...
مخصوصا امروز که یه نمه بارونم زده...
ولی اینکه خوشبخترین آدما پاییزی هستن هیچ شکی نیستا!


زمستونم که قشنگیای خودشو داره چون گلی مثه شما زمستونو مثل بهار کرده...
مرسی عقشــم...

پاییزت پر از رگبار آرزوهای قشنگ
اولین لحظه های پاییزت از نم نم باران خوشرنگ
و من آرزومند آرزوهایت...

خیلی ممنون گلم...
تشکر بابت نظر فوق العادت...

هانیه یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 23:26 http://samtezendegi.blogsky.com

خدایا در ۲ راهی زندگی ام تابلوی راهت را محکم قرار بده نکند که با نسیمی راهم را کج کنم . . .

Verry good

البته هیچی اسفند نمیشه.....
اگه ما نباشیم بهریم نیست....



Mer30 هانیه جونی

بله بله...
ولی تا پاییز نباشه به زمستونم نمیرسه!
اما جدا همه ی فصلا قشنگیای خودشو داره؛
ولی یه چیزی بهت بگم:
کلا آدما 2دستن:
یا پاییزین یا دوست دارن که متولد این فصل هزار رنگ باشن!
(البته توی پرانتز عرض کنم که یه 2دسته ی دیگه ای هم وجود داره که:
آدما یا آبانین یا دوست دارن که آبانی باشن...)
بلـــــــــــــه...

فریبا دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 12:22

سلام مجدد
حالا من ی نکته رو بهت بگم خانوم گلم؛
ادما به2 دسته دیگه هم تقسیم میشن:یا دوست دارن زمستونی باشن یا اینکه خواهان این هستن که دوستشون زمستونی باشه..........
اصلا منظورم خودم نبودا..................................

سلام گلم

آهااااان! که اینطور!!!
چرا شما زمستونیا علیه من جبهه گرفتین؟!
ولی خدایی دوستای زمستونیه من جز اون دسته آدمای خوب بودن...
میدونی چرا؟!
به خاطر اینکه دوستشون پاییزیه...
اصلا منظورم خودم نبودا...................

فریبا دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 12:45

جبهه؟!!!!کی؟
بیخیال بابا اخه مظلوم تراز ما زمستونیا(مخصوصا دی ماهی) دیدی؟؟؟؟؟؟
عزیزم دوست داریم که ....
نتیجه نهایی؛خودمو خودت محشریم

...

بلــــــــــــــه...

ما بیشتـــــــــر...

فدای تو گلکم...خودمو خودتو عشقه...

هیچی بهار نمیشـــــه تا بهار نباشه که شما پاییزیا و

زمستونیا نیستید...

بلـــــــــه ریحانه خانم پاییزی

بله بله، بهـــــــــار که جای خود دارد...
بهارم دوسش دارم...


ولی لیلاجون اینو دیگه همه میدونن که...
پادشــاه فصل ها پاییــــزه...

saba چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 10:36 http://crazygirls2013.blogfa.com/

سَر ِ میــز ِ شـــآم..

یـــآدَت کـِہ مے اُفتَم ...
بُغض میکـُنم !!
اشک دَر چـِشمــآنَم حَلقـہ مے زَنَد
هَمـہ مُتعجب نـِگـآهَم مے کـُنند ..
لَبخنـــ ــد مے زَنَم و مے گـُویَم:
چـِقَدر دآغ بــُــود !!
b manam sar bezan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد