بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

خاطرات زیبای گذشته...

در اندیشـ ــه ی خاطـ ــرات زیبـــای گذشتــ ــه ام...

و در لحظـ ـــه هایی که از زمـ ــان می دزدیدم...

پابرهنه به راه افتادم...

و آنقــــدر دور شدم 

که حــ ـــالا...

فراموش کردم کفش هایم را کجــــا درآوردم...!

نظرات 4 + ارسال نظر
fatemej جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 12:58 http://ghobariazkhatereh.blogfa.com

سلام خوشحال میشم بمنم سربزنی لینکت کردم

هانیه شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 08:26

سکوت می کنم...نه این که دردی نباشد...گلویی نمانده برای فریادم.به یاد آرزو هایم سکوتی میکنم، بالاتر از فـــــــــــــــریاد....

Thank you dear sister

Thanks my good friend...

نفیسه دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 22:40

خودت باش کسی هم اگر خوشش نیامد نیاید!اینجا که مجسمه سازی نیست!

دقیقــــــــــا...
مرسی عسلم...

زهره سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 15:38 http://sadat671.blogfa.com

جالب بود،خیلی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد