بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

فهمیده ام که...

فهمیده ام که...

در زندگی باید برای رسیدن به اهدافم تلاش کنم،

ولی نتیجه را به خواست خدا بسپارم و شکایت نکنم...

فهمیده ام که...

می شود دو نفر دقیقا به یک چیز نگاه کنند،

ولی دو چیز کاملا متفاوت ببینند...

فهمیده ام که...

سخت ترین کار دنیا شناخت انسانهاست...!

و نمی توانی به شناخت تقریبی که

از یک فرد چند لحظه قبل داشته ای، 100% اعتماد و اطمینان کنی...

فهمیده ام که...

هرآنچه را که می اندیشیم روزی به حقیقت میرسد،

پس مثبت بیندیشید...

نظرات 9 + ارسال نظر
هانیه شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 10:14

سلاااااااام ابجی....
پستت خیلی قشنگ بود....مخصوصا عکست....چون رنگ ابیش خوشگلش کرده بود.....

سلااااااام هانیه جونی
قربان تو...
آبی؟؟!! آهان از اون لحاظ...
خوش به حال خودم که طرفدار هیچ کدومشون نیستم...

هانیه شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 10:16

زندگانی یافتن روزنه در تاریکی است زندگانی گاهی آری به همین باریکی در همین نزدیکی است....



تشکــــــــر گلم...

خوشحال باش .. و لبخند بزن...فقط برای خودت زندگی کن و
قبل از اینکه صحبت کنی » گوش کن…
قبل از اینکه بنویسی » فکر کن…
قبل از اینکه خرج کنی » درآمد داشته باش…
قبل از اینکه دعا کنی » ببخش…
قبل از اینکه صدمه بزنی » احساس کن…
قبل از تنفر » عشق بورز…
زندگی این است … احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر

واقعا همینه...
فوق العاده زیبا بود...
مرســـــــی عزیزم...

مهندس زهرا چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 12:19

سلام
زیبا بود...
ممنون

سلام
خواهش میکنم...

زهره چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 13:38 http://sadat671.blogfa.com

وااااااای ریحانه جون خیلی قشنگ بود!
کاملا درست گفته!

خواهش میشه عزیزم...
بله بله...

نفیسه دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 22:43

ردپای کسی که آرامشم رو بهم زده بود دنبال کردم،به خودم رسیدم . . .


عالی بود ریحانه جونم

جمله ی جالبی بود...!
خواهش میشه خانومی...

محمدرضا جمعه 5 مهر 1392 ساعت 23:06 http://mohammadreza-mahsa.blogfa.com/

سلام
بله تمام پست هاتون زیباست....
منم با اجازه دارم کپی میکنم...

سلام

خواهش میکنم...

محمدرضا شنبه 6 مهر 1392 ساعت 11:47 http://mohammadreza-mahsa.blogfa.com/

ممنون....

راستی اگر دوست داشتید باهم تبادل لینک کنیم.....

آیدان جمعه 8 آذر 1392 ساعت 11:34 http://aidan23.blogfa.com

بهم گفتن از هرچی ترسیدی سرت اومد گفتم اره حق باشماست دیگه ترسی ندارم اما حالا به چیزی که فکر نمیکردم و نمیترسیدم سرم اومد .
ای خدااااااااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد