بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

خدایا...

 خدایـــــــا...

همه از تـــو میخواهند "بدهــی"...

امــــــا...

من از تـــو میخواهم "بگیــری"...

خستـ ــگی، دلتنگـ ــی و غصــ ــه ها را...

از لحظه لحظه ی روزگــار همه ی آنهایی که دوستشـان دارم...

خداجون خودت کمکش کن تا خیلی زود خوب بشه و هیچ مشکلی براش پیش نیاد...

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 02:55

((سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْ امری



و ارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ العامین))

ترجمه:
منزه است خداوندی که بر طرف کننده غم ها است.

غم و مشکل من را برطرف کن، بر ضعف و کمی چاره ام رحم کن

و مرا از جایی که گمان نمی کنم روزی ده ای پروردگار جهانیان.



حضرت محمد (ص) فرمودند :



هرکس مردم را از این دعا با خبر کند در

گرفتاریش گشایش پیدا می کند.

ممنون...

هانیه یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 09:59

اَللّهُمَّ اشفِع کُلَّ مَریض


ریحانه جونم غصه نخور...


ایشاله بزودی زود خوب میشه...


ممنون عزیزدلم...
ایشالا...

✿◕ ‿ ◕ لیـــــــلی یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 17:54 http://samtezendegi.blogsky.com

گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد

که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من...


ریحانه جون ایشالا که هرچی زودتر خوب خوب میشه...

مرسی بابت نظر قشنگت گلم...
توکل به خدا...

A A A دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 12:28 http://rearward.abarblog.ir/

من هنوزم دارم تحقیق میکنم ببینم میشه این کبریتی که روش نوشته کبریت بی خطر بدیم بچه ها باهاش بازی کنن ، یعنی اصلا خطر نداره ، کبریت خطرناک به نظرتون چطوریه خخخخخخخخخخ

زینب خانم گل دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 15:50

گر صخره و سنگ در مسیر رودخانه زندگی نباشد
صدای آب هرگز زیبا نخواهد شد..

هیچ وقت به خدا نگو یه مشکل بزرگ دارم
به مشکل بگو من یه خدای بزرگ دارم..

سلااام عزیزم
چطوری؟خوبی؟
ریحانه جونم من خیلی دعا میکنم ایشالا که هرچی زودتر خوب بشه و باسلامتی به زندگیش ادامه بدهتوکل به خدا

سلام گلم
قربانت...
ممنون زینب جونم...
ایشالا، فقط توکل به خدا...

محمدرضا جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 10:37 http://mohammadreza-mahsa.blogfa.com/

سلام
بسی زیبا بود.......

سلام
ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد