بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

خدایا هیچ وقت رهایم نکن...

خـــدای من...

نه آنقدر پاکــم که کمکــم کنی و نه آنقدر بــدم که رهایــم کنی!

میان این دو گمـ ـم...

هم خودم را و هم تو را آزار میدهم...

هرچه قدر هم تلاش کردم نتوانستم آنی باشم که تو خواستی...

و هرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهایم کنی...

آنقدر بی تـو تنهـــا هستم که بی تـو یعنی"هیـ ـچ" یعنی "پـ ـوچ" !!!

خدایــــــا

هیـ ـچ وقـ ـت رهایــ ــم نکـ ـن...

نظرات 4 + ارسال نظر
وب مانی سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 22:24

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

سعید پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 14:59 http://ghatipati79.blogsky.com

پست خوشملی بود

هانیه پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 15:56

خدایا !
خدایاچگونه تورابخوانم درحالی که من، من هستم

(بااین همه گناه ومعصیت)

وچگونه ازرحمت توناامیدشوم درحالی که تو، توهستی

(باآن همه لطف ورحمت)

خدایا توآنچنانی که من می خواهم

مرانیزچنان کن که تومی خواهی....

پست فوق العاده ای بود عزیز دلم....

مناجات خیلی قشنگی بود...
ممنون گلم

ناشناس جمعه 14 تیر 1392 ساعت 12:09

این پیام رو یکی به من نظر داد منم بهش عمل کردم.. تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون.

بنده اصـــــــــــلا به این چیزا اعتقادی ندارم...........
به نظرم اینا فقط یه ترفندیه که میخوان مردم ساده دل رو نسبت به ائمه اطهار بدبین کنن؛ چون اگه شخص اینکارو انجام نده و براش هیچ مشکلی پیش نیاد نسبت به ائمه دچار شک و تردید میشه...
خواهشا دیگه اینجور چیزا رو نشر ندید جناب ناشناس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد