بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

نگاه مهربان خداوند...

ایمـــان دارم کــه...

 قشنـگـتــرین عشــق...

نگــاه مهــربـــان خــداونـــد بـه بنـدگـانـش اســت...

زنــدگــ ــی را بـــه او بســـــپار...

و مطـمئـــن بـــاش،

که تــا وقتـــی کــه پشتــت بــه خــــدا گــرم اســت،

تمـــام هــراس های دنیــــــــا خنــــده دار است...

 
نظرات 3 + ارسال نظر
هانیه جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 15:49

هر چیزی از جنس خداست.

می دونی چرا؟

چون جز خدا چیزی وجود نداره!

و نقطه ی مقابل خدا «هیچی»یه.

پس هر چیزی لیاقت اینو داره که عاشقش بشی!

البته اینو فراموش نکن: گاهی اوقات خشم هم یکی از

جلوه های عشقه!

امید یعنی اینکه بدونی:

برای انجام کارهای بزرگ همیشه نمیشه یک گام بزرگ

برداشت

بعضی وقتا هم باید یه عالمه گام کوچیک برداریم

مرسی نانازم واسه پست قشنگت....

فدای تو
نظر تو هم عالی بود گلم...

اللهم عجل ... یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 16:28

یک روز می افتد ؛
آن اتفاق خوب را می گویم ...
من به افتادنی که برخاستن اوست ایمان دارم ؛
هر لحظه ، هر روز ، هر جمعه ...



السلام علیک یا صاحب الزمان

زهره پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 12:05 http://sadat671.blogfa.com

سلام عزیزم
خیلی از وبلاگت خوشم اومد و با افتخار لینکت کردم
خوشحال میشم بازم ب من سربزنی و منو بلینکی

سلام خانومی
ممنون نظر لطفته...
چشم لینکت کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد