بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

روز پدر مبارک...

پـــــــــدر...

تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست...

اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند...

و با وجود همه مشکلات, به تو لبخند میزند تا تو دلگرم شوی...

که اگر بدانی...

چه کسی کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؛

”پدرت“ را می پرستیدی...

 

ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمیبینمت...

ببخش تمام نادانی ها و کج فهمی هایم را...

اعتراض ها ودرشتی هایم را و هر آنچه را که آزارت داد...

دستانت را میبوسم و پیشانیت را...

که چراغ راه زندگیم بودی و هستی و خواهی بود...

خاک پایت هستم تا هست و نیست هست...

به حرمت شرافتت می ایستم و تعظیم میکنم...

بابا جونم روزت مبارک

دوست دارم زیـــــــــاد 

ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد...

نظرات 3 + ارسال نظر
هانیه خانم گلدسته جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 11:24

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک .

از صمیم قلب دوستت دارم . . .

مرسی گلم پست زیبایی بود....

" بـــابـــا "
یعنی قشنگترین کلمه دنیا
که هیچ مترادفی نمیتونی براش پیدا کنی...

خواهش هانیه خانم گلدسته!!!

زینب طلا شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 09:53

اگر نباشی پدر

دلم که هیچ

دنیا هم تنگ می شود…

عزیزم....
متنت خیلی خیـــلی خیــــــــــــلی قشنگ بود...
اشکم در اومد....
خدا سایه همه پدرهارو از سرمون کم نکنه...وجودشون واقعا برکته

خواهش میکنم گلم
واقعــــــــا...
پدرم، تنها کسیه که باعث میشه بدون شک بفهمم
فرشته ها هم میتونن مرد باشن...

سیماجونت یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 09:45

بارها میشد که کنارم باشد و دلم با او نباشد

اما …پدر هر جا که باشد ، دور و نزدیک ، شک ندارم که

دلش هر لحظه با من است …

روز پدر به همه ی باباهای گل مبارک باشه.

مرسی از نظر فوق العادت خانومی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد