بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

لحظات نابی که دوست دارم...

ثبت یک لحظــه از زندگـــی ام

و اندیشیدن به آن، همیشــه کــار من است...

من شمــارش را گــم کرده‌ام ولی لحظــه‌ها را خوب میشناســم؛

لحظه‌هایی که نمیدانــم از چه جنســی هستند!!!

ولی این را میدانــم که بعضی لحظــات،به خودی خود خاصنـــد...

مــن تمامـ ـی آن لحظـ ــات نــ ـاب و ... را

بی بهـ ــــ ــانه دوسـ ـت دارم...

نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 11:43 http://chat.iran-sky.ir

سلام ریحانه جون خوبی؟ عیدت مبارک وبلاگ خشملی داری به چت روم ما هم سر بزن . مطئنم از محیطش خوشت میاد. منتظرتما حتما بیا پس بای نمیدم که زودی بیای [خجالت][گل]

هانیه چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 17:38

خواستن ،همیشه توانستن نیست

گاهی فقط،

داغ بزرگی است

که تا ابد بر دلت می ماند...

میسیییییی ریحانه جونی....

خواهش میشه هانیه جونی...
مرســــی از اینکه دل نوشتمو خوندی گلم...

علی پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 18:28 http://http://gondela.blogfa.com/

سلام من یه پسر بلا و باحالم که شیطنت ازم می باره.قبل از هرچی از بازدیدتون تشکر میکنم و از شما دوستای باحالم دعوت میکنم مطالبمو بخونید و نظر بذارید راستی نظر خوصوصی هم ممنـــــــــــــــــــوع!
از عشق و عاشقی هم نه خبری هست نه حرفی ازش میزنیم!!!!!!!!

Hassan Mohammadzadeh پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 21:51 http://feizctrl90.blogsky.com/

سلام..
واقعا که بعضی از لحضات خیلی خاصند که شاید اصلا قابل تکرار نیستن...
ممنون بابت ژست خیلی قشنگتون...

سلام
بله واقعا...
خواهش میکنم.

لیلـــی شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 10:17

سـ ـخت اسـت بـغض داشــته باشـے؛
بـغضت رآ هیــچ آهنگــے نشکنـد،
جــز صدآے کســی که دیگــر نیســت...

ریحانه جونم چند روزی که نتم قطع بود دلم برات ی ذره شده...

ممنون از نظر قشنگت عزیزم...
آهااااااااااان که دلت برا من تنگ شده بود!!!!!!!!
مطمئنی؟؟؟؟ من یا نت؟؟؟؟!!!
ولی به دور از شوخی منم دلم واسه همتون تنگیده بود...

اون یکی هانیه(هانیه جون) شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 10:22

با کسی باش که
وقتایی که دلت گرفته
حوصله نداری
ناراحتی
حس میکنی یه دنیا غم داری........

بلد باشه شادت کنه
راه قلبتو بلد باشه
تنهات نذاره

خیلی قشنگ بود گلم ممنون

واااااااااای نظرت فوق العاده بود گل من...
مرســــــــی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد