بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

شیر یا خط...

هر وقت بین دوتا انتخاب مردد بودی ؛

شیــــر یا خـــط بنداز ...

مهــم نیست شیر بیفته یا خط !!!

مهــم اینــه کــه ...

 اون لحظــه ای که سکــه داره رو هــوا میچرخه ،

یه دفعه بفهمی ...

دلــت بیشتـــر میخــواد ،

شیـــ ــــ ـــر بیفته یا خــ ـــ ـــط  ...

نظرات 3 + ارسال نظر
شیرین شنبه 10 فروردین 1392 ساعت 13:03 http://iranarena.ir

سلام چطوری خوبی؟من به وبلاگ قشنگت سر زدم خیلی خوب بود امیدوارم همیشه موفق باشی حالا من که بهت سر زدم اگه تو بهم سر نزنی خیلی بد میشه منتظرت هستم گلم اگه بهم سر زدی وبلاکت را ثبت کن تا بازم بیام به دیدنت

سلام
ممنون

هانیه شنبه 10 فروردین 1392 ساعت 15:18 http://samtezendegi.blogsky.com/

تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم چون تو پاک هستی می توانم تو را خط خطی کنم که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار میشوی و وقتی که نیستی بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم
.
.
.
ریحانه جونــــی دست مریـــزاد.... افـــریـــــن!
هر موقع شیر یا خط کردی اگه بینش افتاد برو درس بخون...
من امتحان کردم خیلی حال میده...

نظرت فوق العاده قشنگ بود عزیزم...

شیر یا خط توی درس خوندن که بلـــــــــه همیشه بین میفته!
حالا خواستی توی موارد دیگه هم شیر یا خط بنداز،
ببین دلت بیشتر میخواد شیر بیفته یا خط؟؟؟؟!!!!

تیام شنبه 10 فروردین 1392 ساعت 15:19 http://soratebinahayat.blogfa.com

سلام
وب زیبایی دارید
به منم سربزنید

سلام خانومی
مرسی نظر لطفته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد