بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

خدایا تو میدانی آنچه را که من نمیدانم...

خدایـــــــا...

تـــو میدانـــی آنچه را که مـن نمیدانـــم!

در دانستن تو آرامشیست،

و در ندانستن من تلاطــم ها...

تــو خــود با آرامشت، تلاطمــم را آرام ســاز...

نظرات 6 + ارسال نظر
mehran چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 14:08 http://toodartoo1997.blogsky.com

دل های پاک خطا نمیکنن ... سادگی میکنند و
امروز سادگی پاک ترین خطای دنیاست ....

پست قشنگی بود

مرســـــی از نظر فوق العاده قشنگت عزیزم...

هانیه چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 18:39

کفش هایم که جفت میشود،دل هوای رفتن میکند.

من کودکانه بی قرار تو میشوم،

بی آنکه فکر کنم ،

چه کسی دلتنگ من خواهدشد...

سلاااااام...ابجی گله کم پیدایی؟؟؟هان؟؟؟

سلااااام هانیه جونم...
دیــــــگه دیگه...
نیس خیلیم ما این چندروزه درس خوندیم، نمیتونیم دروغم بگیم داریم درس میخونیم!!!

هانیه چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 18:55

اره به خدا...
منک تازه جزوه های یک هفته عقب موندمو نوشتم...
چند روز استراحت کنم انشاله شروع میکنم به خوندن اگه فرصتی شد البتـــــه

خخخخخخخ
بازم تو دلت خوشه یه کاری که درجهت تحصیـــــــله انجام دادی!
من چی بگم که هنوز رنگ جزوه هامم ندیدم!!!
والا ما که هنوز یه استراحت درست و حسابی هم نکردیم!

هانیه پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 12:22

اره بخدا...
حالا اگه استراحت درست و حسابی کرده بودیمم حرفی نداشتیم...
منکه دوهفتس مهمون داری میکنم...
اول که همه برا دیدن کربلا اومدن...حالام دوباره دارن میان برا عید دیدنی...
بخدا خسته شدم....
دلم میخواد دانشگاه باز بشه...بهتره والا....

واااااالا.............
درکت میکنم...آدم گاهی وقتا حس کزت بودن بهش دست میده!
ولی بدون شوخی عیدم حالوهوای خودشو داره...
مهمونی دادنا ، مهمونی رفتنا و ......
البته ما که عیدو غیرعید نداریم! روند مهمونیا همیشه ادامه داره...

ولی دانشگاهم هنوز زوده، حسش نیس...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 12:29

سلام عزیزم...
اگه دوست داشتی اینو بذار تو وبت...
من خوشم اومد ازش گفتم به وب تو بیشتر میخوره...
.
.

این روزها من
خدای سکوت شده ام
خفقان گرفته‌ام تا
آرامش اهالی دنیا
خط خطی نشود..
.
.
مرسیییییی....بای

سلام خانومی
آره قشنگه...
باش! به وقتش میذارم...
باااااااای

Hassan M پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 12:42 http://feizctrl90.blogsky.com/

الهی ! من نه آنم؛که ز فیض نگهت چشم بپوشم، نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی ؛

در اگرباز نگردد ، نروم باز به جایی؛

پشت دیوار نشینم ، چو گدا برسرراهی؛

کس به غیر از تو نخواهم ، چه بخواهی چه نخواهی

Very Like ....
خیلی پست زیبایی بود..
ممنون

خواهش میکنم...
ممنون از نظرتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد