بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

پیشاپیش عیدتـــــــون مبـــــــارک...

سال 91 هم با همه ی پستی و بلندی هاش کم کم داره رو به غروب میره و سال 92 داره آروم آروم طلوع میکنه...

تو سالی که چند روزی به پایانش بیشتر نمونده تجربه های بسیاری رو کسب کردم و خیلی از مفهوم های تجربه نشده رو تجربه کردم!!!


چند پیشنهـــــــاد دوستانـــــــه:

1)الان که داریم خونه تکونی میکنیم،

سعی کنیم که یه خورده هم فکرمون، عملمون، رفتارمون و اخلاقمون رو هم متحول کنیم و یه تکونی بهش بدیم...


2)بیاین خونه ی قلب هامون رو بتکونیم و خالی کنیم از هر چی دلخوری و کینست!

خاطرات بدمون رو همین الان چال کنیم...

جوری که لحظه ی تحویل سال چیزی جز مهر و محبت تو دلامون نباشه...


3)سعی کنیم که،

انسانیت، صداقت و دوست داشتن رو فراموش نکنیم...


خواستم در آخرین پستی که توی سال91 میذارم؛

از همه ی کسایی که میشناسمشون و اونا هم منو میشناسن؛

درخواست کنم،

تو این سالی که گذشت اگه از من بدی ای چیزی دیدید به بزرگی خودتون ببخشید و حلال کنید...

در پایــــــــان برای همـــــــه، 

سالی سرشار از انسانیت و سالی پر از برکت رو آرزومندم...

سالی که توی تک تک روزهاش، اتفاق های خوب واستون بیفته...

و در نهایت واستون آرزوی خوشبختی و سعادت میکنم...

نظرات 11 + ارسال نظر
✿◕ ‿ ◕ لیــــــــلی دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 08:44 http://samtezendegi.blogsky.com

"دِل تِکونـــی" از خونه تکونی واجب تره!

دلتُ بتِکون!
از حرفـــا ...
بُغضـــا ...
آدمـــا ...
دلتُ بتکون از هرچــــــــــی که تو این یک سال
یادش دلتُ به درد آورد...

ریحانه جون توهم حلال کن عزیزم عیدت مبارکــــــــ

بوس بوس خانومی

لیلاجونم نظرت فوق العـــــــــاده بود!
مرســــــــی گلم...
بوس بوس

شکوفه هانیه... دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 09:38

سال نومی شود. زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند

و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما...

کجا ایستاده اییم. سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟...

زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و

چون همیشه امیدوار و سال نومبارک...



عزیزم من چون خوبم حلالت کردم...




شوخی کردم انقدر ماه هستی که هیشکی نمیتونه ازت دلگیر باشه...

عزیزم ماهم پیش شما درس پس میدیم!
فدای تو...
نظر لطفته خانومی...

اون یکی هانیه (هانیه جون) دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 10:07

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در
میان زشتی های بزرگ باشند

یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند

یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد

یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد

عزیزم تو هم اگر بدی یا خوبی از من دیدی حلال کن

عیدت پیشاپیش مبارک

ممنون از نظر قشنگت هانیه جونم...
ما که جز خوبی چیزی ازت ندیدیم مهربونم...

mehran دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 13:53 http://toodartoo1997.blogsky.com

با آرزوی
12 ماه شادی،
52 هفته پیروزی،
365 روز سلامتی،
8760 ساعت عشق،
525600 دقیقه برکت،
3153000 ثانیه دوستی.
سال نو مبارک باد

مرســـــی از نظرت گل پسر...

شکوفه هانیه سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 08:35



ای که به تو بی نیاز شوند و از تو بی نیاز نباشند،



به تو رو آورند و از تو رو بر نتابند،



از سر شور و شوق،آهنگ تو کرده ام



و با دلی مطمئن، به تو امید بسته ام



تمنای من از تو هر چند زیاده باشد،



در برابر غنای تو ناچیز و اندک است،



که دست عطایت از هر دستی گشاده تر و برتر است...


اینم گفتم بذارم برات چون خیلی خوشم اومده بود...

ممنون عزیزدلم....
قشنگ بود...

ناشناس سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 12:31

ین پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر یک معجزه باش.

Hassan Mohammadzadeh سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 13:47

سلام...

منم جا داره در اینجا پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید رو به همه دوستان تبریک بگم..
و از همه دوستان همانند شما طلب حلالیت کنم و واقعا اگه بدی ،خوبی و هرچی که دیدن به بزرگواری خودشون ببخشند...
ممنون خیلی پست خوب و یه جایی بود

سلام
منم به نوبه ی خودم پیشاپیش عید رو بهتون تبریک میگم...
خواهش میکنم! شما لطف دارید.

سعید چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 00:26 http://ghatipati79.blogsky.com

خیلی خیلی زیبا بود.
خاله جون پیشاپیش عیدت مبارک.

عید تو هم پیشاپیش مبارک باشه عزیـــــــــزم...

محمد جواد توکلی چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 03:03

برایتان از خداوند آرزو دارم
سالی که پیش رو دارید
آغاز روزهایی باشد که آرزو دارید...

منم سال نو رو به شما و همه ی دوستان تبریک میگم امیدوارم تو سال جدید در همه ی ضمینه ها موفق و سربلند باشید

ممنون...
پیشاپیش سال نو شما هم مبارک باشه.
سال خوبی داشته باشید.

مهسا پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 21:55

بزرگا !

مگر می توان شیرینی عشق تو را چشید و از تو روی گردان شد ؟

مگر می توان لذت همجواری با تو را درک کرد و میل جای دیگر داشت ؟



لطیفا !

آیا شود که من نیز دوست تو باشم و به عشق و محبت تو پاک گردم ؟

شود که شوق دیدارت بال پروازم را بگشاید و به خوب و بد راه دگر نیندیشم ؟

جمیلا !

توان روی تو دیدن و نعمتی دیگر خواستن ؟

توان رضایت تو را داشتن و چشم به دیگری دوختن ؟


از تو می خواهم که مرا برای دیدن رویت انتخاب کنی

این تن را برای عبادتت ، لایق

این قلب را برای شیداییت ، عاشق

این چشم را برای دیدنت ، شایق

و این جان را به مقام قربت ؛ واصل گردان

می خواهم یک واصل باشم...

ریحانه جونی عالی بوووود مرسیییییییی...

خواهش میشه...
مرســـــــی از نظر قشنگت عزیزم...

زینب طلا دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 16:41

ا خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،

برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت

روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد.

سلاااااااااااااااااام
خوبی عزیزم؟
عیــــــــــــــدت مبــــــــــــــــــــــارک
بوس بوس بوس

سلاااااام زینب طلا
مرســـــــی گلم
عید تو هم مبارک باشه...
بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد