بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

آن لحظه که به زمین خوردم...

قدر دست هایم را بیشتر دانستم...

و قدر چشم هایم را...

و تازه فهمیدم چه شکوهی دارد،

ایستادن بر روی دو پا...

آن لحظه که به زمین خوردم!!!

نظرات 11 + ارسال نظر
SOBHAN & BAHAR یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 21:43 http://rainysky.blogsky.com

salam shabet bekheir vebe khobi dari movafagh bashi khoshhal misham be manam sar bezani

Salam
mamnoon
nazare lotfetoone

[ بدون نام ] دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 12:55

گاهی گمان نمی کنی ولی می شود،

گاهی نمی شود، نمی شود که نمی شود؛

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است،

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود؛

گاهی گدای گدای گدایی و بخت با تو نیست،

گاهی تمام شهر گدای تو می شود...




(دکتر علی شریعتی)

✿◕ ‿ ◕ لیــــــــلی سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 11:13 http://samtezendegi.blogsky.com

زندگی هیچ گاه به بن بست نمیرسد.
کافیست چشم باز کنیم و راههای گشوده ی بیشماری را فرا روی خود ببینیم.
خدا که باشد ،
هرمعجزه ای ممکن میگردد.

(مسیحا برزگر)

قشنگ بود جیجل...مرسیییییییییی

خواهش گلکم...
نظر خودتم قشنگ بود...

هانیه سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 11:50 http://samtezendegi.blogsky.com/

باز هم بلند شو

ایستادنِ کسى که زمینش زده اند از کسى که به زور سرپایش نگه داشته اند

زیباتر است.

خیــــــــلی زیبا بود هانیه جونم...

هانیه سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 11:53 http://samtezendegi.blogsky.com/

از یک عاشق شکست خورده پرسیدم:

بزرگ ترین اشتباه؟ گفت عاشق شدن

گفتم بزرگ ترین شکست؟ گفت شکست عشق

گفتم بزرگترین درد؟ گفت از چشم معشوق افتادن

گفتم بزرگترین غصه؟ گفت یک روز چشم های معشوق رو ندیدن

گفتم بزرگترین ماتم؟ گفت در عزای معشوق نشستن

گفتم قشنگ ترین عشق؟ گفت شیرین و فرهاد

گفتم زیبا ترین لحظه؟ گفت در کنار معشوق بودن

گفتم بزرگترین رویا؟ گفت به معشوق رسیدن

پرسیدم بزرگترین ارزوت؟ اشک تو چشماش حلقه زدو با نگاهی سرد گفت: ( مرگ)
.
.

تقدیم به تو که بهترینی...

ممنون از نظر قشنگت گلم...
Mer30
بوس بوس

زینب سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 19:41 http://zinat.blogsky.com

سلام چطوری خوبی؟ممنون اومدی وبم خیلی نظرت خوشگل

سلام عزیزم
ممنون
خواهش میشه...

بازدید شبانه چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 00:38

باز هم بلند شو؛
ایستادنِ کسى که زمینش زده اند؛
از کسى که به زور سرپایش نگه داشته اند، زیباتر است

مثل همیشه زیباست

ممنون، نظر لطفتونه...
ولی ببخشید فکر میکنم یکی از دوستان توی نظرات قبلی این نظرو داده بودن!

بازدید شبانه چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 02:24

نمیدانم این جا که ایستاده ام تقدیر من است یا تقصیر من،
اماوقتی یافته هایم را با باخته هایم مقایسه میکنم
میبینم چون خدا را یافتم هر چه باختم مهم نیست
آموختم که تمام ماجرای زندگی
فقط قانون عشق بازی خدا با ماست

زیبا بود...

بازدید شبانه چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 14:06

بله به خاطر همین 2تا نظر گذاشتم
اگه خودتون صلاح میدونید نظر اول رو پاک کنید

نه دیگه!
قشنگیش به همینه همکلاســــــی......

Hassan Mohammadzadeh چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 16:22

سلام....

زیبا بود....منمون

سلام
شما لطف دارید...

زینب گلاب شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 10:55

سلام
میگم این همکلاسی های عزیز چرا بطور نامحسوس میان
شما دارید کار خلاف میکنید یا همکلاسیا چنین فکری دارن؟
والاااااااااااااااااااااا

سلام
نمیدونم والا......
شاید اینطوری راحت ترن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد