بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

گوشه...

 گوشه نــدارد که یـکـــ گوشه اش بنشینمـــ ،

و نفسـی تازه کنمـــ ...

گــرد گــرد استـــ ...

این زمین ...

ایــنــ روزگــــار !!!

نظرات 6 + ارسال نظر
عاطی یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 01:59

یوهوووووووووووو... من اومدم...سلاااااااام.
خوبی ریحون جونم؟؟؟
چه خبرا؟؟؟
خوشی؟؟؟
سلامتی؟؟؟
امتحونات تموم نشدند؟؟؟؟
از استاد ما چه خبر"حمیدی " رو میگم؟؟؟؟
امتحان درسش رو دادی؟؟؟
الهی بندازتت ... بخندیم...
وااااااااااااااااااااااااای فردا اخرین امتحانم رو میدم و امتحان تءوری هام تموم میشن و میرم سر عملی هام...
فقط دعا بنموی...
از 100 تا صفحه فقط 40 تا شو خوندم....
بیخیال نمره ی تءوریش شدم......
کلام اخر" یه نادون یه کتاب می نویسه صد تا عاقل نمیتونن پاسش کنن"
شبت خوش

سلاااااااااام دوست گلم
فدای تو
نه بابا همچنان ادامه داره...
چه عجب یادی از ما کردی!!!!!!
عاطفه لهجه گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟

از استادتون خبر خاصی ندارم...
اولین امتحان واسه اون بود!
بدک نبود...
خدا کنه از سرلجبازی نندازدم!
آهاااااااااان یعنی اگه من بیفتم تو خوشحال میشی!!!!!
باشــــــــ... دارم برات

خوش به حالت فردا تموم میشه!
میگم عاطفه تورو خدا خیلی به خودت فشار نیاریا!
چون از 100تا 40تا صفحشو خوندی میگم...
ایشالا که همشو با نمره ی خوب پاس میشی...
هر چند که معماری کاری نداره!!! خخخخخخ

کلام آخرتم جالب بود...

بازدید شبانه دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 17:10

جاذبه سیب، آدم را به زمین زد
و جاذبه زمین، سیب را
فرقی نمی کند
سقوط ، سرنوشتِ دل دادن به هر جاذبه ای
غیر از خداست
به جاذبه ای می اندیشم که پروازم می دهد؛
خدا ...

خیلی قشنگ بود

خواهش میکنم.
نظر شمام زیبا بود.

زینب جیگره سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 11:44

خداوندا ...

خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم

مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

مبادا گم کنم اهداف زیبا را

مبادا جا بمانم از قطار موهبتهایت

مرا تنها تو نگذاری

که من تنهاترین تنهایم؛ انسانم

قشنگ بود گلـــــم...

ببین من بهت میگم خود شیفته ای همینه! زینب جیگره

زینب جیگره سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 12:39

زنـــבگـــــے چــه اتـــفـــاق غــــم انــگــیــزی ســت
وقـــتــی
تــنــــــــــــــهــــــایــــــــــــے ات
ســــال هــــا از تــو بــــزرگــــتـــر بـــاشـــد !.

واااااای خیــــلی قشنگ بود...

saieh شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 09:35 http://saieh50.blogfa.com

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود ...
گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ می شود ...
گاهی دلم برای پاکیهای کودکانه ی قلبم میگیرد ...
گاهی دلم از آنهایی که در این مسیر بی انتها آمدند و رفتند خسته می شود ...
گاهی دلم از کسانی که ناغافل دلم را میشکنند میگیرد ...
گاهی آرزو میکنم ای کاش ...
دلی نبود تا تنگ شود ...
تا خسته شود ...
تا بشکند ..

ممنون از نظرت سایه جان...
فوق العاده زیبا بود.

رامونا شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 19:37 http://ramona71.blogfa.com

سلام
وب قشنگی داری
به وب منم بیا
با تبادل لینک موافقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد