بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

آدم ها همچون هوا ناپایدارند...

دلـــــــم  گرفتـــــه از این شهــــر...
کــه آدم هایـــش همچــون هـ‌‌‌وایــــش ناپایدارنـــد...
گاهـــی آنقــدر پــــاک که بـــاورت نمیشــود...
و گاهـــی آن چنــان آلـــوده که نفســت میگیــرد...

http://s2.picofile.com/file/7572085585/axhaye_asheghanehS20_www_atrebaroon_blogfa_com_17_.jpg

نظرات 8 + ارسال نظر

بعضی ها بهتر از این هستند که نشان می دهند و بعضی ها بدتر از آن هستند که پنهان می کنند …
.
.
.
ریحانه جون خودتو به خاطر چیزای الکی و بچگونه ناراحت نکن.
.
.
.
بوس بوس عزیزم.

ممنون گلم...
نظرت قشنگ بود.

آره قبول دارم کاراشون نهایته بچگیه!
نمیدونم چرا هرکی هرطور که دوست داره آدمو قضاوت میکنه!!!
ولی واقعا براشون متاسفـــــــم...
واقعـــــــــا............

سپیده دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 18:37 http://bar0on.blogsky.com

بس که دیوار دلم کوتاه است...هر که از کوچه تنهایی ما می گذرد...به هوای هوسی هم که شده...سرکی می کشد و می گذرد...

Hassan Mohammadzadeh دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 20:46

دلم گرفته از این روزگار

دلم گرفته از این روزها که خیلی تاریکتر از شبها شده

دلم گرفته از این شبهای بی ستاره

دلم گرفته از این قاب عکس خالی

دلم گرفته از این گلدونهای بدون گل

دلم گرفته از این انسانهای بدون دل

دلم گرفته از این که می خواهم سکوت را بشکنم اما نمی تونم

دلم گرفته از این که هنوز با کوه سخن نگفته از غصه متلاشی شد

دلم گرفته از این که چه کسی حرفم را خواهد شنید؟



دلم گرفته از این که چرا اسمون من سیاه وتیره شده؟چرا؟

دلم گرفته از این که چرا خونه من پنجره نداره؟

دلم گرفته از این که می خواهم بخندم اما نمی تونم

دلم گرفته از این قلم هم مرا یاری نمی کند

قلمی که با ریختن اشکهایم دیگر تاب و توان نوشتن را ندارد

خدایا به خدا دلم گرفته

مر30 پست زیبایی بود...

ممنون...
نظر شمام قشنگ بود.

Mehran سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 18:54 http://toodartoo1997.blogsky.com

میدانی!
رد پایی نیست در ذهنم!
نمیدانم...
شاید هوای آدم ها غریبم کرده...!!!

مطلب زیبایی بود.

خواهـــش...

reyhan چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 00:21 http://cherthireyhoon.blogsky.com/

سلام هم اسم عزیز
مطلب قشنگ
قالب قشنگ
اسم قشنگ
حرفی نمیمونه
همه چی عالیه

سلام ریحانه جان
ممنون...
نظر لطفته.

روزبــــــــــه چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 15:35 http://my-truelove.blogfa.com

در دفتر شعرم
وقتی به نام تو می رسم
خیالم ابری می شود
و چشمانم بارانی
که آرام شروع به باریدن بر نام تو می کند
تو بزرگ می شوی
جوانه می زنی
و سبز می شوی
گل می دهی
و من
چون قطره ی شبنم
میان گلبرگ های آغوشت به خوابی عمیق فرو می روم ...

روزبــــــــــه چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 15:37 http://my-truelove.blogfa.com

آها !!!
آپ میشى ...
خبر بدى حتما میام ...
کارت حرف نداره ...
عاشق بمونى ...

زینب گلاب یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 09:48

من یک عذرخواهی به "خودم" بدهکارم!!!

برای اینکه احساساتی بودم

برای اینکه یک رو بودم

برای اینکه غرورم را شکستم

برای اینکه انسان بودم . . .

"خودم" ...

منــو ببخش .


خیــــــــــلی نظر زیبایی بود.
مرسی گلم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد