بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

مبادا چشمم در چشم خدا گیر کند...

هـــر بار کـه دلــم هـــوای خـــــــدا کـــرد...

نــــه! 

هــر بار کـه خـــــــدا یــاد ِ دلــم کــــرد... 

تـنـم لــرزید... 

نــه از خــــــدا... 

از خــــودم! 

که از شــیطــان هـــم شـیطـان تــَر شــدم... 

نـگـاهم را مــی دزدم...

مبادا چشــمم در چشـــم خـــــــدا گــــیر کند...

نظرات 6 + ارسال نظر
اون یکی هانیه(هانیه جون) دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 10:54

خدایا ...

با همه ی فاصله‌ای که از تو گرفته‌ایم ...

هنوز هم ، چقدر به ما نزدیکی ...

سلام گلم..............

خیلی خیلی زیبا بود ممنون

خیلی که دلم تنگ میشود، به آسمان نگاه میکنم...
دلم قرص میشود که زیر همین سقفی...

سلام عزیزدلـــــــم
خواهش میشه...

خدا زمین را مدور آفرید تا به انسان بگوید همان لحظه ای که تصور می کنی به آخر دنیا رسیده ای، درست در نقطه آغاز هستی.

ریحانه جونی خیلی خیلی خوکشل بود.مرسیییییییی

خواهش گلم...
نظر خودتم قشنگ بود...

Hassan Mohammadzadeh سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 15:16 http://feizctrl90.blogsky.com/

خدایا! کمکم کن؛ پیمانی را که در طوفان با تو بستم در آرامش فراموش نکنم.

سلام...
مثل همیشه زیبا بوود ممنون

سلام
خواهش میکنم؛ لطف دارید.

بازدید شبانه سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 16:04

خدایا؛

از من تا تو راهی نیست؛

فاصله ایست به درازای من تا من؛

و در این هیاهوی غریب؛

من، این من را نمی یابم !

مثل همیشه بسیار زیبا بود

ممنون...
نظر شمام زیبا بود.

خنده چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 21:11 http://jigar67.blogfa.com

سلام ریحانه خانمم خوبی؟
وب قشنگی داری خوشحال میشم بهم سربزنی
درضمن پروفایلت کجاس؟

سلام
نظر لطفتونه...
روی اسمم کلیک کنید، میبینید.

s.jafari یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 15:16

خدایا از تجربه ی تنهاییت برایم بگو
این روزها سرتا پا گوشم

خیلی قشـــــــــــــــــــــــــــــــــــنگ بود مرسی عزیزم

نظر خودتم خوکشل بود سیما جونی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد