بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

جمع و تفریق زندگی...

        مانده ام هر سالی که می گذرد...

یک سال به عمرم اضافه می شود؟!

یا یک سال از عمرم کم می شود؟! 

  آیا در این جمع و تفریق زندگی...

  دلــــــــــــی را شکستــــــــــــم و آزردم...  

   یا دلــــــــــی را شــــــــــاد کردم و خنــــــــــده بر لب ها نشاندم؟!

هنوز این جمـــــــع و تفــــــــــریق ها حسابشان را تسویه نکرده اند...

چرا که جمع را بپذیرم...

                                                                                              یا که تفریق را...  

               نمی دانم تا به کی باید برای این جمع و تفریق ها جشن بگیرم؟؟!!

اما...

این را می دانم جمع و تفریق زندگی ام قرارشان را گذاشته اند  که با هم عمل کنند ...

نظرات 2 + ارسال نظر
dehshiri جمعه 3 آذر 1391 ساعت 11:26 http://f-dehshiri.blogfa.com

×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا











































































××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا





















































































××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
























































Faeze شنبه 4 آذر 1391 ساعت 02:30

داره بارون میاد،گفتم این شعر رو که خودم خیلی دوست دارم بذارم.
================================
" باز باران بی ترانه "

باز باران با تمام بی کسی های شبانه

میخورد برمرد تنها،میچکد برفرش خانه

بازمی آید صدای چک چک غم،بازماتم

نمیدانم،نمیفهمم،کجای قطره های بی کسی زیباست

نمیفهمم چرا مردم نمی فهمند

که آن کودک که زیر ضربه شلاق باران سخت میلرزد

کجای ذلتش زیباست؟!

نمیفهمم،نمیدانم چرا مردم نمیفهمند

که باران عشق تنهانیست

صدای ممتدش در انتهای رنج این دل هاست.

کجای مرگ ما زیباست نمیفهمم

یادآرم روز باران را

یادآرم مادرم در کنج باران مرد

کودکی 10 ساله بودم،میدویدم زیر باران از برای نان

مادرم افتاد

مادرم در کوچه های پست شهر آرام جان میداد

فقط من بودم و باران و گل های خیابان بود

نمیدانم کجای این لجن زیباست؟!

بشنواز من کودک من

پیش چشم مرد فردا

که باران هست زیبا از برای مردم زیبای بالادست

و آن باران که عشق دارد فقط جاریست

برای عاشقان مست

و باران من وتو دردوغم دارد

خداهم خوب میداند

که این عدل زمینی،عدل کم دارد.

مرسی گلــــــــــم بابت نظرت قشنگت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد