بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

...تولـــــــــــــدم مبــــــــــــــارک...

همیشه روز تولدم تو ذهنم بین خوشحالی و غم تردید داشتم...

نمی‌دونم که باید از اینکه یک سال به سنم اضافه شده خوشحال باشم؛

یا از اینکه یک سال از عمرم کاسته شده ناراحت...

اما امسال این تردیدم دو چندان شده...

چون که وارد یه مرحله ی جدیدی از زندگی شدم!

چون که امسال اولین سال از دهه سوم زندگیم رو تجربه می‌کنم...

20 سالگی...!

اولین باری است که تجربه‌اش می‌کنم و صد البته آخرین بار...

عدد 20 رو از همون بچگی‌مون دوست داشتیم...

عشقمون این بود که فلان نمره‌مون 20 بشه...

عجیب با 20 اُخت پیدا کردیم...

اما این عدد؛

وقتی که در مقابل شمارگان عمر هدر رفته‌ات قرار می‌گیرد؛

خوشحالی چندانی برایت به ارمغان نمی‌آورد...

فقط مسئولیت است و مسئولیت و مسئولیت...

آری...

مسئولیتی که هر سال بر اون افزوده می‌شود...

مسئولیتی که احساس می‌کنی شانه‌هایت را به پایین خواهد کشاند...

مسئولیت بزرگ شدن...

مسئولیت ِ مسئولیت پیدا کردن...

از 20 سالگی به بعد در مقابل زندگیت؛

و دیگرانی که وارد زندگیت می‌شوند،مسئولیتت دوچندان می‌شود!!!

20 یعنی اینکه بزرگ شده‌ای...

20 یعنی اینکه باید نمره‌ات هم 20 باشد که 10 هم نیست...

همیشه از بزرگ شدن هراسناک بوده‌ام و فراری...

کاش همیشه و برای همه عمر بچگی کنیم؛

بچگـــــــی...

بزرگی را نمی‌خواهم...

آدم بزرگــــــــها!

بزرگی را بگیرید برای خودتــــــان!

فقط همان بی شیله پیلگی بچگی‌ام را به من باز ستانید...

بزرگی پیشکش خودتان...

فقط بی کینگی بچگی‌ام را از تونل زمان پس بگیرید...

لحظه به لحظه هوایی را که مصرف می‌کنیم...

ثانیه به ثانیه عمر خود را می‌دهیم!

عمیق‌تر نفس بکش که هیچ چیز در این دنیا مجانی نیست...!

نظرات 19 + ارسال نظر
هانیه خیلی خوبه... یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 08:23

هر روز برایت رویایی باشد در دست
نه دوردست
عشقی باشد در دل
نه در سر
و دلیلی باشد برای زندگی
نه روز مره گی
تولدت مبارک
.
.
.
ریحانه جونم تولدت مبارک...
پیر شدی دیگه...
اشکال نداره...دلت باید مثل ما جوونا جوون باشه...

رویایی در دست...
عشقی در دل...
دلیلی برای زندگی...
بــــــــــه بــــــــــه..........

میسی هانیه جونی...
نظر لطفته کوچولووووووووووو

لیلی جگره... یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 08:29 http://samtezendegi.blogsky.com

جشن میلادت را به پرواز می روم

دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها

آسمانی که نه برای من

نه برای تو

که تنها برای “ما” آبیست . . .
.
.
.
.
عزیزدلم تولدت خیلی خیلی مبارک...
بابا دهه سومیییییییییییییی....

ممنون گلــــــــم...
چیکار کنیم دیگه............
به قول هانیه پیر شدیم ننه!!!

زینب گلاب یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 13:47

دوست عزیزم تقارن بهار طبیعت را با شکفتن موجودیتت شاد باش میگویم....
امیدوارم روزگارت سبز باشد
تولد تولد تولدت مباااارک
بیا شمارو فوت کن تا صد سال زنده باشی
فووووت
فووووووت
فوووووووووت

ریحانه جونی تولدت مبارک

ممنون زینب جونم...
حالا شمعت کو؟
باش به خاطر تو فووووووووووووووت...........
بوس بوس...

زینب گلاب یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 13:55

شمع رو کیکت هست دیگه
الان واست روشن میکنم
بیا.........

Ohhhhhhhhhhh my god
بله بله...

زینب گلاب یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 13:57

راستی بوس بوس یادم رفت
بوووووووووووس
بوووووووووووووووووووس

ok...
بوس بوس جیگر ...

s.jafari یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 14:00

تولد تولد تولت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
یه سال بزرگتر شدی
چقدر بلندتر شدی
ایشالا صد ساله شی
نه صد و بیست ساله شی
نه صد و بیست سال کمه
همیشه زنده باشی


راستی بابت پزیرایی از مصیبت دیده ها ازت خیلی ممنونم

شاعریت منو مرده!!!!!!!

خواهـــــــــــــش؛ قابل شما رو نداشت...
ایشالا تو هم تولدت جبران میکنی!!!

راستی مهندس! پذیرایی نه پزیرایی!!!

بنفشه یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 14:03

من از نزدیکی دشت محبت نردبانی کرده ام پیدا که تا

قصر خدا هم پلکان دارد....در انجادستهایم را به سویش

با تمنا باز کردم :برایت بهترین ر ارزو کردم عزیز دلم تولدت

مبارک

سلااااااااااااام بنفشه خانوم
چه عجب راه گم کردی به وبلاگ ما یه سرزدی!!!

ممنون ازت گلــــــــــــــم...

اون یکی هانیه(هانیه جون جونی) یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 14:08

ترنم فرا رسیدن سالروز تولدت را در گوش قاصدک های

عشق و زندگی زمزمه خواهم کرد تا همیشه شاد بمانی

آغاز بودنت مبارک

تولدت مبارک گل من

مرسی نازگلـــــــــــــــم...

s.jafari یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 14:18

شعر دوخط اولش رو خودم سرودم بعدیاشم که عموپورنگ قبلا زحمتش رو کشیده بود

راضی به جبران نیستیم خجالت زدمون نکنید.

در ضمن به جای اون قطاب های بوق شده یه کیک مثل همین کیک که اینجا عکسش رو گذاشتی می آوردی

من املام از همون اول بد بود کلا در طول دوران مدرسه یه بیست گرفتم که اونم املا پاتخته ای بود.

سیما جان عزیزم! خیلی به خودت فشار نیار...
میدونم از اصفهانی جماعت انتظار جبران ندارم...
جانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کیک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دانشگاه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
نه بابا!!!!!!!!!!!
معلوم بود کی چنتا چنتا میخورد....

جدا؟؟؟؟؟ انقدر املات ضعیف بود؟! خخخخخخخخخ...

بازدید شبانه یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 19:27

چه لطیف است حس آغازی دوباره،
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!
و چه اندازه شیرین است امروز…
روز میلاد…
روز تو!
روزی که تو آغاز شدی!
تولدت مبارک

خدایی....بهار طبیعت،پاییز؛تقارن؟؟!!

ممنون از نظرتون بازدیــــــــــــــد شبانــــــــــــــه...
بله...ولی نفس عمل مهمه...

Faeze یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 20:41

تورادوست می دارم...

تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام ... دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام ... دوست می دارم

برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت

لبخندی که محو شد و هیچ گاه نشکفت ... دوست می دارم

تو را به خاطر خاطره ها ... دوست می دارم

برای پشت کردن به آرزوهای محال

به خاطر نابودی وهم و خیال ... دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که ندیده ام ... دوست می دارم

تو را برای لبخند تلخ لحظه ها

پروازشیرین خاطره ها ... دوست می دارم

تو را به اندازه همه کسانی که نخواهم دید...دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که دوست نمی دارم ... دوست می دارم

اندازه قطرات باران،اندازه ستاره های آسمان ... دوست می دارم

تو را به اندازه خودت،اندازه آن قلب پاکت ... دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که نمی شناخته ام ... دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که می زیسته ام ... دوست می دارم

تو را دوست می دارم به خاطر فرزانگی ات که از آن من نیست

و برای نخستین گناه

تورا برای دوست داشتن ... دوست می دارم

...

ماه همیشه روشنم،لمس بودنت مبارک.

وااااااااااااااای فائزه جونم نظرت فوق العاده بود...
مرسی عزیزدلم...

راستی بابت دسته گلی که با زهرا زحمتشو کشیده بودید تشکر
خودتون سرتاپا گلید...

بازدید شبانه دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 01:22

دقیقا نفس عمل مهمه
داشتن دوستای خوب خودش یه جور امید واسه زندگی
شاد باشید

بلـــــــــــــــــه...
دقیقــــــــــــــــا...
ممنون...

سمانه دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 11:45 http://s69zemestoni.blogfa.com/

ریحانه جونم تولدت مبارک
ببخشید دیر اومدم
جات خالی مشهد بودم
ببخشید

مرسی سمانه جان...
زیارتت قبول باشه خانومی...

زینب گلاب دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 13:35

بازدید شبانه >>>>>>>>> منظور از بهار طبیعت آغاز اولین فصل از ساله و روز تولد یعنی آغاز اولین روز از زندگی
احتمالا باید متوجه شده باشین
ok??????????????

بله بله..
فکر میکنم دیگه خودشون متوجه شده باشن...

لیلی جگره دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 13:49 http://samtezendegi.blogsky.com

منم یادم رفت بگم بووووس بووووس.

حالا چون تویی باشه ازت قبول میکنم...
بوس بوس

dehshiri دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 15:09 http://f-dehshiri.blogfa.com

تولدت مبارک عزیزم

مرسی گلم....

دریا دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 15:40 http://zinat.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااام تولدت مبااااااااااااارک چرا خبر نکردی زودتر بیایم...بازم مبارک دوسته گلم ایشالا در تمام طول زندگیت موفق باشی.

سلام عزیــــــــــزم...
ممنون...
نظر لطفته ...

بازدید شبانه دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 23:13

حالا نظر شما متین
ولی به جان خودم تقارن بهار طبیعت واسه کسایی استفاده میکنن که تو بهار متولد شدن

خـــــــــــدااااااااااااااااااااااااا
بابا تمومش کنید... اصلا چیز مهمی نیست...

رهگذر یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 16:14

قابل توجه جناب بازید شبانه
پاییز همان بهاری است که عاشق شده

خواهشـــــــــــا تمومش کنید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد