بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

خدا دلش از دست آدما گرفته...

کوچیک تر که بودم فکر می کردم بــــــــارون اشک خداست...

ولی مگه خـــــــدا هم گریــــــــه می کنه؟چرا باید دل خدا بگیره!!!

دوست داشتم زیر بـــــارون قــــدم بزنم تا بوی خدا رو حس کنم...

اشک خدا رو تو یه کاسه جمع کنم؛

تا هر وقت دلم گرفت کمی بنوشم تا پاک و آسمونی بشم!

آسمون که خاکستری می شد...

دل منم ابـــــــــــری می شد...

حس میکرم که آدمـــــــــــا دل خــــــــدا رو شکستند...

یا از یاد خدا غافل شدند...

همه می گفتند بـــــــــــاران رحمت خداست...

ولــــــــــــــی...

حس کودکــــــــــــانه من می گفت:

خـــــــــــدا دلش از دست آدمــــــــــــا گرفته.................

نظرات 3 + ارسال نظر


سلام ریحانه خانم
هر چیزی که پنهان و مخفی باشه دیگه بهش آشکار نمیگن و هر چیزی هم که آشکار باشه دیگه مخفی نیست
ولی یکی رو میشناسم که هم پنهانه و هم آشکاره!!
خوشحال میشم نظرتون رو دربارش بدونم

✿◕ ‿ ◕ لیــــــــلی سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 12:51 http://samtezendegi.blogsky.com

در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش “علف هرز” و “گل سرخ” یکیست..

خیلی خیلی قشنگ بود عزیزم.واقعا چه لذتی داره قدم زدن زیر بارون.

خواهش گلــــــــــــم...
واقعـــــــــــــــــــا.............
منم عاشق قدم زدن زیر بارونــــــــــم؛
آدم یه حس خوبی بهش دست میده...

روزبه پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 19:56 http://my-truelove.blogfa.com

سلام دوست عزیز از وبتون خوشم اومد ؛!!!

با اجازتون رفت تو لینک هاى وبم ...
از این به بعد منتظر نظراتم باشید ...
http://my-truelove.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد