بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

توقع آرامش...

هر توقعی ،

                         بی قراری می آورد ...

                                                                   حتــی ...

                                                                                             توقع " آرامـــــــــش " ...

نظرات 3 + ارسال نظر

خیلی که دلم تنگ میشود،به آسمان نگاه میکنم...
دلم قرص میشود که زیر همین سقفی....

خعــــــــــــــلی نظرت خوکشل بود گلـــــــــــــــم...

زینب گلاب یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 15:38

آموخته ام اگر کسی یادم نکرد یادش کنم ، شاید او تنهاتر از من باشد .

خیییلی قشنگ بود گلم

خواهش عزیز دلـــــــــــم...
نظر خودتم قشنگ بود...

نفیسه چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 10:29

آدمیان به لبخندی که بر لبها مینشانند وبه احساس خوبی که بر جا می نهند و به دردی که از یکدیگر می کاهند َمی ارزند....و ما بودنشان را می خواهیم چون وجودشان زمین را زیباتر می کند‌‌پس همیشه باش...

ممنون از نظرت گلکـــــــــــــم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد