بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

هر چی دوست داری تیتر بزن...

دختری سه ساله بود که پدرش آسمانی شد . . .

دانشگاه که قبول شد، همه گفتند :


با سهمیه قبول شده ! ! !


ولی ...


هیچوقت نفهمیدند ،


کلاس اول وقتی خواستند به او یاد بدهند که بنویسد بابا ! . . .


یک هفته در تب ســـــــوخت ........... .


نظرات 7 + ارسال نظر
راه بی پایان... شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 13:29 http://roga.blogsky.com/

نظری ندارم!!!!

dehshiri شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 19:43 http://dehshiri73.blogfa.com

__________▓▒▒▓
______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
_____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓
_____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓
___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓
___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓
___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
__▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓
_▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓
▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓
▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓
▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓
_▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓
__▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓
_____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓
____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓
____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓
_____▓▒▓_▓▒░▒▓█
_________▓▒▒▓_█
__________▓▒▓_█
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_
____████____
اگر با تبادل لینک موافقین بهم خبر بدین و من به اسم وبم لینک کنید و بهم بگین که با چه اسمی لینک تون کنم خوش حال می شم بهم سربزنید موافق و پیروز باشید

سلام
لینک شدید.
ممنون که بهم سر زدید!

سمانه شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 22:34 http://s69zemestoni.blogfa.com/

سلام ریحانه جونم
مرسی که به وبم سرزدی
اگر با تبادل لینک موافقی خبرم کن
چون از وبت خیلی خشم اومد

ممنون خانومی

سلام عزیزم
شما لطف داری!
لینکت کردم...

Hassan Mohammadzadeh یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 02:35 http://feizctrl90.ir/

سلام
اگه به دنبال حاشیه های طرح ضیافت 91 دانشگاه کاشان هستید ( تصاویر دیدنی از طرح )
عزیزان وارد سایت زیر بشید........
www.feizctrl90.ir

عاطفه.ص چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 19:15

اونا شهید شدن برای ازادی ما...
اونا با نام و یاد حسین به جبهه جهاد رفتن...
حسین واسه عدالت رفت...
اونا هم واسه عدالت رفتن...
.
.
.
تو بگو این عدالته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه دوست مو فرفری پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 00:07 http://www. migmig4u.blogfa.com

آخی نازی چه قدر قشنگ بود
ممنون میشم که لینکم کنی من لینکت میکنم لطفا اسمتم بگو تا لینکت کنم

مینو جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 10:14

خیلی خوب وعالی بود مثله همیشه . منتظره مطالبه جدیدت هستم دوست خوبم. به امیده دیدار در سالن امتحان کنکور.

خواهش میکنم.
ولی ببخشید فکر میکنم اشتباه گرفتی!
من ماراتونه کنکورو رد کردم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد