بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!
بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

بهــــــــــانه ای بــــرای خـ ـط خـ ـطـ ـی

ای روزگــار... از خـ ـط خـ ـطـ ـی هایـم ساده نـگــــذر...! بـه یـاد داشتــه باش... این دلــنـوشــته ها را یک دل، نــوشــتـه...!

حقیقت...

من نمی دانم که جهان مرا چه می داند ؟

اما من خود را مانند کودکی می بینم که در کنار ساحل سرگرم بازی است ؛

و گاه و بیگاه با یافتن سنگ ریزه ها و یا گوش ماهیهای زیباتر و صافتر از حد معمول، خوشحال می شود ؛

حال آنکه اقیانوس بزرگ حقیقت همچنان کشف نشده پیش رویم گسترده است . . .

جملات زیبا گیله مرد

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 15:18 http://roga.blogsky.com/

خیلی خیلی قشنگ بود. من دریا رو خیلی دوس دارم!

مرسی که خبر دادی

خواهش میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد